BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments

C L I C K . T H I S . D O M O . T O . F O L L O W

Thursday, July 14, 2011

aku tunggu kau bie . tunggu text darii kau . col darii kauu . tunggu kau unline . text ? col ? habuk pown tadaaaaa . unline ? skejap je ? then post kau . aku makan dalam . laoo kau da busan gan aku cakap lah bie . please lah weyh ! tau takk ? akuu dah takde perasaan dah . ap yg kau nk buad . buad lah . lao aku ade perasaan . nnt kitee gado . then . aku mjowk lahh . ap lahh . soo . now aku just tegok ap yg kau buad and smile . act . salaa akuu kan ? akuu tahuu . aku nk ckp SORYY BIE . aku yg stat duluu and whaever . ingatt eyh . laoo kau daa taknak akuh . gtauu aku . :))

No comments:

Post a Comment

kumenn laaah ^^

zwani.com myspace graphic comments